Men's Night Fast en Furious 26-03-2009

Plaats hier wat je van de meeting/evenement vond

Men's Night Fast en Furious 26-03-2009

Berichtdoor Stephan » 03-04-2009 01:29

Nou kort verslagje van mij...
eerste eem met richard bij de mac gezeten en koffie zuipen...
de rest kwam vanzelf aan druppelen bij de mac...
Hoppaaaa richting groningen, bij de euroborg aan gekomen, zijn we richting mustee gelopen...
Daar stonden wat honda`s op een rij.... kofferbak open en hopen op dikke lawaai.... helaas pindakaas, het lawaai kwam pas toen Dennis zijn polo uit de parkeer garage ging halen.
en hem daar tussen de honda`s heeft neer gezet :lol:
ja zag opeens de polo niet meer, de polo was omringt door het vele volk wat daar rond liep....
Na wat biertjes hebben gedronken, zijn we naar binnen gegaan...
Was er een trekking geweest, 4 winnaars kregen een vrije kaart voor AutoRai 2009......

Ik vroeg aan Sven welke rij en nummer ik zat, opeens hoorde ik Rij 14 stoel 18....... hahaha heb ik een vrije toegang voor autorai 2009 gewonnen ... Vele jongens ( echt veel ) vonden de Car Babes wel goed en lekker uitzien, uiteraard mocht ik ze zoenen stuk voor stuk hahahhaha ik had ja gewonnen....

De film was onzettend goed ! veel beter als tokyo drift....
ik kan al verklappen dat deel 5 er ook komt....
na afloop naar dam gereden, en daar shoarma gegeten.... inmiddels bijna half 2, tijd om naar bed te gaan...
Ik vond het een geslaagde avond !!!! zekers voor herhaling vatbaar... maar dan ook met de vrouwen erbij !!!

Grt Stephan

****
Ik heb nu wel een vrije kaart gewonnen voor de Autorai 2009,
Maar ik weet dat ik er toch niet heen ga, is er iemand van vw maniac die er wel heen gaat en deze vrije kaart wil hebben ???

laat ff bericht achter , je kunt hem krijgen van mij....
weg is weg,
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor Gast » 03-04-2009 22:35

heej ja ik vondt het ook en hele dope avondt veel gelachen enzo. ma met de vrouwen erbij lijkt me ook zeer gezelleg das voor de volgendekeer zeg maar.
Gast
 


Berichtdoor Gast » 04-04-2009 16:48

ja was super gezellig volgende keer met de hele club
Gast
 


Berichtdoor Gast » 04-04-2009 23:56

dit was een zeer geslaagde avond
al die lelijke jappen stonden voor de in gang dus dacht zet er een duitser bij :P :P
Gast
 




Terug naar ā€œ%sā€ Aftertalk 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron