Golfcabrio.com Drenth Cabrio Tour 01-06-09

Plaats hier wat je van de meeting/evenement vond

Golfcabrio.com Drenth Cabrio Tour 01-06-09

Berichtdoor Janny » 01-06-2009 19:26

Vanmorgen 8 vertrokken vanaf Delfzijl met Hayo. Vervolgens naar winschoten waar andere cabriorijders stonden te wachten en daarna veenpark waar vele mooie cabrio's stonden. Met name Golf I. Een heel mooi gezicht om zo veel cabrio bij elkaar te zien.
Een mooie tocht door Drenthe heen gehad en aangekomen op het vliegveld daar nog de vele mooie cabrio's bewonderd.
Tegen half 3 weer vertrokken richting Delfzijl.
Een hele leuke dag gehad en zo'n tourtocht is zekers voor herhaling vatbaar 8)
Afbeelding
Janny
 
Berichten: 1216
Lid geworden op: 18-10-2008 19:00


Berichtdoor Stephan » 01-06-2009 20:58

ik ben te moe om er nu over te typen, ik probeer morgen wel eem stukje te typen....
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor Gast » 02-06-2009 21:27

Hoi Allemaal,

Ik ben dus samen met Edwin,Stephan, Janny en dochter naar de Cabrio Drenthetour geweest.

Om de sfeer te proeven hier een filmpje via You Tube. http://www.youtube.com/watch?v=2RJKE4cTrEg

Volgend jaar ga ik zeker weer en dan hoop ik met meer dan 2 cabbie's van VW-maniac.

@stephan : wanneer knal jij je filmpies erop?

Greetzzz Hayo
Gast
 


Berichtdoor Stephan » 02-06-2009 22:41

Nou hier verslagje van mij...
Met hayo en wesley En vriendje van hem richting winschoten gereden, daar opgereden met ee paar leden van teaqm pg...
trouwens vond ik rete strakke golfjes van hun!
In veenpark aangekomen ist ik niet wat ik zat ( teveel cabrio`s)...
Wat een kippevel was dat om dat te zien, schitterend, een onzettend leuke route gereden en heel veel bekijks gehad...
ik weet zeker dat ik volgende jaar ook weer mee wil...

kortom onzetted leuke dag gehad

@ Hayo; de foto`s plaats ik morgen even, de film die ok met video camera hebt gemaakt, moet ik nog ff bekijken hoe en wat..
moet nogal waqt geknipt worden hahahha
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor Gast » 03-06-2009 20:15

mooi filmpje op youtube! Volgend jaar gaan mijn cabbie en ik ook mee hoor....dan maar geen pinksterfeesten.. :o
Gast
 




Terug naar ā€œ%sā€ Aftertalk 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron