14 juni 2009 burgum vag meeting

Plaats hier wat je van de meeting/evenement vond

Berichtdoor Gast » 15-06-2009 15:53

nee de camping zit in westergeest.....
Gast
 


Berichtdoor Gast » 15-06-2009 17:20

hey mensen.

het was echt een mega gezellige gister wij hebben ons echt zuper goed vermaakt de sfeer was goed de auto´s waren weer mooi en het weer heeft ons ook neit in de steek gelaten.
nadat de prijs uitrijking was geweest en ik de polo net niet had gewonnen heb ik maar een volkswagen polo(shirt) gekocht haha.
en dat eten op die camping was ook erg gezellig en eten smaakte goed complimenten aan dennis zijn moeder op die camping hangt een gezellig sweertje als daar een weekend georganiseet wordt en wij kunnen dan gaan we ook cekker mee lijkt me echt mega gezellig.
Gast
 


Berichtdoor Moses » 15-06-2009 22:27

Was supergezellig, had het veels te druk met alle kennissen maar het was niet de bedoeling je te laten schrikken Stephan 8)

Kan het me overigens wel voorstellen na wat er Zaterdag nog is voorgevallen. Jammer dat het zo moet maar ja.....
Afbeelding

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!
Moses
 
Berichten: 208
Lid geworden op: 29-03-2009 21:35


Berichtdoor Stephan » 15-06-2009 22:32

Heej moses, heb jij toevallig ook nog een foto gemaakt van de " lijkewagen" ? die ben ik vergeten te knippen
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor Moses » 15-06-2009 22:35

Op verzoek:

Afbeelding
Bij mij voor de deur. Geen kans gehad op de meet zelf. Was iets te lang weg ;)

Afbeelding
Nog eentje gemaakt door Peter (jettav16)

Heb jij toevallig nog een van Jakob's Passat? Zou hem knippen maar hij was al weg jammer genoeg.
Afbeelding

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!
Moses
 
Berichten: 208
Lid geworden op: 29-03-2009 21:35


Berichtdoor Gast » 15-06-2009 22:50

Afbeelding

;)
Gast
 


Berichtdoor eteuben » 15-06-2009 22:54

Heb op verzoek van Siepel, toch een bezoek gebracht aan deze meeting. Was nog nooit op een VW-Only meeting geweest. Maar het is me qua kwaliteit en style erg goed bevallen. Ook mijn favoriete Polo model van vroeger was aanwezig. Jammer dat em dat nooit geworden is...

Was er natuurlijk met een bepaald doel en dat was mijn fotografie hobby uitvoeren. Heb vele mooie plaatjes gemaakt. Met polarisatiefilter en de camera op stand "levendig" (iets meer kleur). De plaatjes die ik elders gepost heb, zijn dan ook rechtstreeks uit de cam zonder bijwerken. Alleen verkleind en een kader... Netjes al zeg ik het zelf!

Jammer dat ik toch bepaalde Maniacs niet ontmoet heb, maar wou zelf ook weer verder lopen. Heb genoeg moois gezien, om nog eens zoiets te gaan bezoeken. Misschien dat de eerst volgende keer al Asten (21 juni) wordt. Ben uitgenodigd mee te gaan met een VW rijder (Bora Station)
De naald van de toerenteller klimt en nadert de 6000 toeren. Hoewel je gevoel en gehoor zegt 'hier houdt het op' weet je dat je hier met een VTEC te doen hebt. Blijven vloeren dus...
eteuben
 
Berichten: 125
Lid geworden op: 28-04-2009 21:23


Berichtdoor Moses » 15-06-2009 23:00

Afbeelding

;)
Merci Siepeltje
Afbeelding

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!
Moses
 
Berichten: 208
Lid geworden op: 29-03-2009 21:35


Berichtdoor Stephan » 15-06-2009 23:01

de maniacs stonden allemaal voor je neus, toen je de foto`s had genomen van siepel en remon zijn auto :-)
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor eteuben » 16-06-2009 00:09

de maniacs stonden allemaal voor je neus, toen je de foto`s had genomen van siepel en remon zijn auto :-)
Ho ho ho...

Toen ik op jullie stekje aankwam was er iemand die mijn toestel uit handen pakte en zo een paar foto's nam! :wink: :P Heb er niet voor niks Made by Remon bijgezet. :lol:

Overigens fotografeert het ook niet lekker als de halve groep vóór de auto's gaat zitten. :shock:
De naald van de toerenteller klimt en nadert de 6000 toeren. Hoewel je gevoel en gehoor zegt 'hier houdt het op' weet je dat je hier met een VTEC te doen hebt. Blijven vloeren dus...
eteuben
 
Berichten: 125
Lid geworden op: 28-04-2009 21:23




Terug naar “%s” Aftertalk 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron