14 juni 2009 burgum vag meeting

Plaats hier wat je van de meeting/evenement vond

14 juni 2009 burgum vag meeting

Berichtdoor jasper » 14-06-2009 22:24

vandaag naar de meeting van vagfryslan geweest in burgum.

Na een tijd te hebben gereden kwamen we dan eindelijk aan bij de manege van burgum waar het om 11uur al gezellig druk was.

het weer was goed de sfeer zat er goed in dus het kon niet anders dan een mooie meet worden en inderdaad dat werd het ook..een klein uurtje verder stond het terrein al zo vol dat er zelfs mensen in de rij en loop paden de auto's parkeerden wat ik zop zich zelf erg jammer vond!

ook al was de opkomst van vw drenthe niet groot toch weer wat gezellige babbels gehad daar en ook heel erg gezellig!

nog even tijdje met gezellig stephan staan praten en toen was het tijd voor ons om weer huiswaarts te gaan..
jasper
 
Berichten: 92
Lid geworden op: 19-10-2008 02:45


Berichtdoor Janny » 14-06-2009 22:32

Heb een super dag gehad overal waar we zijn we geweest.
Genoeg leuke auto's gezien en bij sommige leden nu een gezicht erbij :D
Lekkere zonnige weer, hele gezellige mensen en als afsluiting ff eten. Echt een topdag zo mogen er wel meer komen 8)
Jahoeeeeehoeee :D
Afbeelding
Janny
 
Berichten: 1216
Lid geworden op: 18-10-2008 19:00


Berichtdoor marcel » 14-06-2009 22:36

twas weer een super dag.
marcel
 
Berichten: 788
Lid geworden op: 19-10-2008 21:26


Berichtdoor Gast » 14-06-2009 22:41

Ik vond het echt een superdag vandaag!!
Lekker weer, gezellig sfeertje...helemaal top!
Mooie auto's gezien, veel gelachen en veel fotogenieke momenten..
Als afsluiting eten op de camping was ook helemaal geslaagd!
Superleuke dag gehad, op naar de volgende meeting!!!
Joehoeoeoeoeoeoeoeoeo!!!!! :wink:
Gast
 


Berichtdoor Stephan » 14-06-2009 22:55

Nou wat een geweldige dag heren en de dames !!!
Ten eerste even dit, ik wil iedereen onzettend bedanken die mee waren naar burgum, echt super, en met name Jenny , die nu ook eens met ons mee was, leuke dag gehad he muts? komen meer van deze dagen aan...
Iedereen mooi optijd bij de afgesproken plaatsen...
Wat een mega meeting weer in burgum, heb echt heel erg genoten, en veel gelachen met iedereen.. ff kennis gemaakt met Vladi en Moses... Moses, wat liet jij mij schrikken zeg hahaha " wie is hier stephan van vw maniac ??? " man ik dacht echt van ; wat heb ik nu weer gedaan ??? :-)
burgum echt een top dag ! Foto`s komen zeer spoedig op het forum...
Wij van Maniac waren uitgenodigt op een camping ergens in fryslan, naam is me weer eens ontschoten, maar goed, ouderdom....
Daar hebben we heerlijk gegeten, en gedronken, ik was echt toe aan een biertje daar...
Wij wouden ff gaan zwemmen daar ik het kanaal, dus ff overleggen hoe we dat gingen doen, we hadden ja geen zwembroeken bij ons, dan maar in onderboxen zwemmen.
Maar ik wou eerst even het water voelen, en voor ik het wist werd ik in het kanaal geduwd door mien janny.....
leuk leuk leuk, en veel lol. ook mijn Dikke Maat sven ging ff met kleren erin ... maar goed foto`s volgen nog...
dat was mijn dag zo`n beetje...

We hebben daar op de camping trouwens besproken dat wij van maniac daar wel een weekendje willen overnachten als club zijnde.. Meer info en wat foto`s van de plaats komen nog...

zo nu eindelijk thuis, nu tijd voor een biertje ...........
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor Gast » 14-06-2009 23:05

Ik heb me ook goed vermaakt vandaag.

Vond het echt reuze gezellig, van mij mogen er zo wel meer meetings komen ;) Het eten op de camping was ook erg gezellig. Bij dat camping weekend ben ik zeker van de partij :D
Gast
 


Berichtdoor van dam » 15-06-2009 06:45

we vonden het een zeer geslaagde dag het weer was goed en het eten op het einde van de dag was zeer geslaagd
van dam
 
Berichten: 62
Lid geworden op: 12-03-2009 20:10


Berichtdoor Gast » 15-06-2009 08:14

het was echt een super dag.:D
we hebben veel gelachen, van de zon genoten en mooie auto's gezien..
op het eind nog even lekker gegeten, en daarna voor een paar van ons nog een verfrissende duik.:P
had geen betere dag kunnen worden, ik kijk al uit naar de volgende keer.:D:D:D
Gast
 


Berichtdoor Gast » 15-06-2009 09:39

superr leuke dag gehad!!!!!!!
Meer kan ik er niet van maken.
Gast
 


Berichtdoor Gast » 15-06-2009 10:05

Was het een Camping in Burgum zelf of in Eastermar (Oostermeer)?

Heb zelf jarenlang op Bergummermeer gestaan, maar ik zag (Volgens mij) Jans en Lies richting Eastermar rijden tegen kwart voor 4 's middags?

Was een mooie dag, maar op een of andere manier heb ik altijd gezeur met Friezen haha.

Van mij mogen ze er een veld bijplakken volgend jaar, en op de uitweg mogen ze ook wel rijplaten half op straat/half in de berm leggen. Miste de vuilnisbakken..
Maarja Details.... Ik heb genoten iig.
Gast
 




Terug naar ā€œ%sā€ Aftertalk 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron