rustig

Plaats hier wat je niet in de andere topics kwijt kunt

rustig

Berichtdoor marcel » 11-11-2010 21:55

is siepel hier weer tis hier ja rustig :D :oops:
allemaal weggewaait zeker
marcel
 
Berichten: 788
Lid geworden op: 19-10-2008 21:26


Berichtdoor marlanda » 11-11-2010 22:05

zeg dat wel marcel,of ze zitten te wachten tot onze stephan weer een opmerking geeft en die komt er nu vast.wwwwwhahahahahahahahaha



Grapje stephan.............................
tenminste houdbaar tot:zie onderzijde bodemplaat...
marlanda
 
Berichten: 592
Lid geworden op: 29-07-2009 12:33


Berichtdoor Stephan » 12-11-2010 01:02

Ho hahahaha

Ben hele week druk bezig met beunen in hoogkerk,

Afgelopen dinsdag naar tandarts geweest, stuk kies gebroken, maaja, na de behandeling
meer pijn dan tevoren,, voel me dus ff zielig hahaha
Ik heb nog genoeg te posten , maar komt goed
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor Stephan » 22-11-2010 14:27

ff wat info van mij kant;

Ik ben nog steeds niet zo aktief op het forum, dat komt door een andere hobbie van mij
Zoals je weet ben ik vaak aan het vissen, Karperen dus...soms ff 1 dagje aan water, maar komt ook oor dat ik 1 week ofzo aan het water zit met tent en al...Maar nu komt het....
Het nederlandse team van Mistral heefd me afgelopen vrijdag uitgenodigt om hun team te versterken op het gebeid van Karper vissen... Dus nu nog meer vissen en met tent kamperen aan het water... ( ben er best wel trots op hoor )..
Maar heb er wel bij gezegd dat ik de zondag`s " vrij " wil hebben om met de club de vw/vag meetings te bezoeken...
ook geregeld dus !!

Daaag
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor vwmeisie » 23-11-2010 09:21

ff wat info van mij kant;

Ik ben nog steeds niet zo aktief op het forum, dat komt door een andere hobbie van mij
Zoals je weet ben ik vaak aan het vissen, Karperen dus...soms ff 1 dagje aan water, maar komt ook oor dat ik 1 week ofzo aan het water zit met tent en al...Maar nu komt het....
Het nederlandse team van Mistral heefd me afgelopen vrijdag uitgenodigt om hun team te versterken op het gebeid van Karper vissen... Dus nu nog meer vissen en met tent kamperen aan het water... ( ben er best wel trots op hoor )..
Maar heb er wel bij gezegd dat ik de zondag`s " vrij " wil hebben om met de club de vw/vag meetings te bezoeken...
ook geregeld dus !!

Daaag
Wauw, wat leuk pappe.. :D
& goed dat je de zondags vrij wilt houden en nog met ons op pad wil!
beter als voorheen! :wink:
She's a Maniac Girl..
vwmeisie
 
Berichten: 643
Lid geworden op: 17-08-2009 22:23


Berichtdoor marlanda » 26-11-2010 11:16

kiek aan zo hoort het.... wel tof kerel dat ze je gevraagd hebben hun team te versterken....
En ik ga het ook zo regelen hoor dat ik dus 1 dag in het weekend vrij ben voor jullie en natuurlik als wij niks hebben lekker leuke dingen kan doen met mijn dochter...

Gegroet freaks
tenminste houdbaar tot:zie onderzijde bodemplaat...
marlanda
 
Berichten: 592
Lid geworden op: 29-07-2009 12:33


Berichtdoor Stephan » 27-11-2010 07:48

kiek aan zo hoort het.... wel tof kerel dat ze je gevraagd hebben hun team te versterken....
En ik ga het ook zo regelen hoor dat ik dus 1 dag in het weekend vrij ben voor jullie en natuurlik als wij niks hebben lekker leuke dingen kan doen met mijn dochter...

Gegroet freaks
Toppie heur, daar hebben we ook het Weekend voor
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02




Terug naar ā€œ%sā€ Off Topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron