Moppentopic

Plaats hier wat je niet in de andere topics kwijt kunt

Berichtdoor Gast » 20-01-2010 23:06

hey welke cel zit jij ik in 186 zit er al een week hahaha
Gast
 


Berichtdoor Henk » 21-01-2010 03:48

Mijn vrouw en ik zaten op de bank terwijl ik zapte met de afstandsbediening. Ze vroeg: Wat is er op de TV? Stof, zei ik.

T oen is de ruzie begonnen.

Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag. Ze zei: Ik een rode en hij moet van 0 naar 130 gaan in 3 seconden. Ik kocht voor haar een weegschaal.

Toen is de ruzie begonnen.

Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag. Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud, dik en lelijk. Ik heb het werkelijk nodig dat je me onmiddellijk een kompliment maakt. Ik antwoordde: Je zicht is uitstekend.

Toen is de ruzie begonnen.

Mijn vrouw en ik waren op een bijeenkomst van oud leerlingen van haar school. Een van de aanwezige mannen was kompleet dronken en nam het ene glas na het andere. Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende. Zeker wel, zei ze zuchtend, wij zijn lang een koppel geweest en toen we uit elkaar gingen is hij begonnen drinken en is nooit meer gestopt. Ik zei: Wie had ooit gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn.

Toen is de ruzie begonnen.

In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we een krat bier van 25 euro> zouden bestellen. Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een pot revitaliserende crème van 15 euro. Ik zei haar dat een krat bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar mooi te vinden.

Toen is de ruzie begonnen.

Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksdag. Ergens waar ik lang niet meer geweest ben, antwoordde ze. Ik stelde toen voor om naar de keuken te gaan.

Toen is de ruzie begonnen...
Henk
 
Berichten: 302
Lid geworden op: 18-02-2009 19:36




Terug naar “%s” Off Topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron