Tuning Expo Saarbrücken

Plaats hier je fotos van all car meetings

Tuning Expo Saarbrücken

Berichtdoor Gast » 30-06-2009 16:48

De afgelopen dagen ben ik niet echt veel op het forum geweest, dit omdat ik samen met m'n broer in duitsland was. Hij was met z'n tupperwaredoos :P uitgenodigd om op de saarbrücken tuning expo te staan. Ik wist dat daar heel dik vag spul stond, dus moest ik wel mee ;)

Het is een flink stuk uit de richting, dus besloten om er maar een leuk weekend van te maken. De beurs was van vrijdag t/m zondag. De auto moest donderdag voor 20.00 binnen staan. Donderdagochtend maar vroeg vertrokken uit het noorden, om 600km te rijden.

Aangekomen in saarbrücken, eerst maar ingecheckt in het hotel. Om vervolgens naar de saar-messe te gaan. En daar de auto wassen en poetsen. (een heel kerkhof staat niet zo netjes) Daar de rest van de nederlanders ontmoet die bij ons op de stand stonden.

De beurs zelf was zeker de moeite waard, hele dikke wagens, en te groot om in 1 dag alles goed te kunnen zien. Helaas ook heel veel tupperware en plamuur bakken. Maar ieder zo z'n ding. VW was goed vertegenwoordigd :D, je zou haast denken dat een MK1 standaard met een 16v en webers/itb's geleverd zou zijn. Zelfs de opels waren de moeite waard :oops:

Er was buiten de auto's om ook genoeg te doen; sexy car-wash, low-rider shows, miss-verkiezing enz enz. De zaterdag avond was 1 van de hallen omgetoverd tot een beach lagune, en daar werd een groot feest gehouden. Feest was erg gezellig, maar goed dat er foto's zijn gemaakt... :oops:

We hebben ons dus wel goed vermaakt. Omdat we niet zondagavond nog 600 km terug wouden rijden, zijn wij nog een extra nachtje in het hotel gebleven. En op ons gemak op maandagochtend terug gereden.

Nu maar ff een beetje bijkomen. En komend weekend party machen @ automania :D

De foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rest Klik
Gast
 


Berichtdoor Janny » 30-06-2009 17:42

Leuke foto's hoor siepel. En goed vermaakt zo te zien :D
Afbeelding
Janny
 
Berichten: 1216
Lid geworden op: 18-10-2008 19:00


Berichtdoor Stephan » 30-06-2009 22:43

wow mooie wijfen man





Nee maar mooie foto`s siepel, wel goed vermaakt daar zie ik al wel hahaha....
Stephan
 
Berichten: 2459
Lid geworden op: 18-10-2008 20:02


Berichtdoor eteuben » 01-07-2009 16:53

Niet meer auto fotos? :( :shock:









Hahahahaha
:lol: :wink:
De naald van de toerenteller klimt en nadert de 6000 toeren. Hoewel je gevoel en gehoor zegt 'hier houdt het op' weet je dat je hier met een VTEC te doen hebt. Blijven vloeren dus...
eteuben
 
Berichten: 125
Lid geworden op: 28-04-2009 21:23


Berichtdoor Gast » 01-07-2009 16:58

Niet meer auto fotos? :( :shock:









Hahahahaha
:lol: :wink:
speciaal voor jou nog een keer de link http://www.bigjohn.nl/e107_plugins/copp ... p?album=73 :P

Vrijdag en zaterdagochtend hebben we de auto's op de foto gezet, toen werd het tijd voor wat anders :D
Gast
 


Berichtdoor jakob » 01-07-2009 19:20

wel vermaakt zo te zien? :lol:
half bezopen is een GEBREK AAN doorzettings vermogen !!!
jakob
 
Berichten: 203
Lid geworden op: 02-03-2009 20:30




Terug naar “%s” Fotos all car meetings 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron