Klootviool zijn 6n

Plaats hier van fotos van jouw auto

Berichtdoor Henk » 19-01-2010 01:27

Leuke Polo idd jammer van de motorkap
Henk
 
Berichten: 302
Lid geworden op: 18-02-2009 19:36


Berichtdoor Gast » 19-01-2010 09:28

Leuke polo. Vaak genoeg gezien.

Ik ben het alleen wel eens met truus... vind de auto te nieuw voor dat thema. Maar zo ieder z'n ding.

Je hebt zeker niet nog toevallig die naafkappen van die classics liggen ?? zoek ik nog voor m'n winterwieltjes.
Ja er zijn meer die zeggen dat deze polo te nieuw is voor dit thema. Ik vind het gaaf staan, helemaal als ik het meer doortrek. Het is nu echt alleen een motorkap en voor de rest nog te modern. Hier ben ik wel mee bezig om dit alsnog anders te laten doen.

Jammergenoeg voor jou geen naafkappen meer. Deze zijn met de velgen verkocht :roll:
Gast
 


Berichtdoor Gast » 19-01-2010 10:50

ik vind het wel gaaf staan iedereen vind het jammer van zen 6n om zo'n kapje der op te zetten dus der zijn weinig die het doen.. en daarmee trekt hij zen aandacht ik vind het wel gaaf..hou ons op de hoogte en zie je onder de tunnel wel een keer
Gast
 


Berichtdoor Gast » 19-01-2010 12:04

welkom hiet op het forum klootviool haha.

ik vindt het een mooie 6n ik vindt die motorkap ook niet verkeerd staan maar als je de kap ook zwart had gemaakt net zoals het dak had ook neit verkeerd gestaan maar net zoals vw/meisje zegt als iedereen de zelfde smaakt heeft krijgen wel allemaal de zelfde dingen haha maar leuke 6n.
Gast
 


Berichtdoor Gast » 19-01-2010 12:05

Leuke polo. Vaak genoeg gezien.

Ik ben het alleen wel eens met truus... vind de auto te nieuw voor dat thema. Maar zo ieder z'n ding.

Je hebt zeker niet nog toevallig die naafkappen van die classics liggen ?? zoek ik nog voor m'n winterwieltjes.
Ja er zijn meer die zeggen dat deze polo te nieuw is voor dit thema. Ik vind het gaaf staan, helemaal als ik het meer doortrek. Het is nu echt alleen een motorkap en voor de rest nog te modern. Hier ben ik wel mee bezig om dit alsnog anders te laten doen.

Jammergenoeg voor jou geen naafkappen meer. Deze zijn met de velgen verkocht :roll:
Als het helemaal een rat thema is, kan ik het wel waarderen ;) Ben benieuwd.
Gast
 


Berichtdoor Gast » 19-01-2010 18:43

welkom hiet op het forum klootviool haha.

ik vindt het een mooie 6n ik vindt die motorkap ook niet verkeerd staan maar als je de kap ook zwart had gemaakt net zoals het dak had ook neit verkeerd gestaan maar net zoals vw/meisje zegt als iedereen de zelfde smaakt heeft krijgen wel allemaal de zelfde dingen haha maar leuke 6n.
Zwarte motorkap met aangelaste booskijker was eerst het plan, maar omdat de auto niet helemaal netjes meer is qua lak en deukjes vind ik dat de moeite niet meer....... Daardoor maar de "goedkope en makkelijke" manier van de rat op gegaan.

@ Siepeltje

Ik wil meer rat gaan niet helemaal, maar wel meer. Ik plak de auto niet vol met stickers :roll: Wel ga ik voor andere wielen en misschien iets extra's. Hoe ik dat vorm ga geven komt nog :roll:. Het zal wel iets unieks zijn :lol: Ik heb het idee van een BMW e30 :lol:
Gast
 


Berichtdoor marcel » 19-01-2010 20:18

leuke polo
marcel
 
Berichten: 788
Lid geworden op: 19-10-2008 21:26




Terug naar ā€œ%sā€ Jouw ride

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron